Operator call-center în stomatologie
10 000 леев в месяц
MonBlanc Clinic
20 марта 2025
Кишинев
С опытом
Полный день
Не имеет значение
На территории работодателя
Experiență de lucru în domeniu CALL - CENTER pentru cel puțin 1 an;
Prioritate vor avea operatorii care au deja experiență în Call-Center în stomatologie, și experiență în vânzări.
- Cunoașterea a cel puțin unei limbi străine (engleză, franceză, italiană) + română și rusă la nivel de comunicare;
- Abilități excelente de comunicare, atât orală cât și scrisă;
- Competențe bune de operare PC;
- Spirit de echipă și atitudine pozitivă;
- Bune capacități de organizare și planificare;
- Dorință de a învăța, orientare către rezultate;
Responsabilități de bază:
- Gestionarea apelurilor de la clienții noștri;
- Răspuns profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților, atât la telefon, cât și în scris;
- Furnizarea de informații corecte și detaliate despre serviciile clinicii;
- Programarea pacienților la specialiști conform necesităților lor;
- Lucrul cu sarcini în CRM, actualizarea informațiilor și monitorizarea stării pacienților;
- Recontactarea periodică a pacienților pentru a le comunica diverse oferte și promoții;
- Prelucrarea solicitărilor de pe toate platformele și rețelele de socializare, repartizându-le în funcție de caz;
- Asigurarea unei interacțiuni de înaltă calitate cu clienții;
- Menținerea registrelor de apeluri și urmărirea tuturor interacțiunilor cu clienții.
- Procesul de depunere a candidaturii:
Vă mulțumim pentru interes! Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 38/1
Salariul 10.000 + bonusuri de performanță.
Prioritate vor avea operatorii care au deja experiență în Call-Center în stomatologie, și experiență în vânzări.
- Cunoașterea a cel puțin unei limbi străine (engleză, franceză, italiană) + română și rusă la nivel de comunicare;
- Abilități excelente de comunicare, atât orală cât și scrisă;
- Competențe bune de operare PC;
- Spirit de echipă și atitudine pozitivă;
- Bune capacități de organizare și planificare;
- Dorință de a învăța, orientare către rezultate;
Responsabilități de bază:
- Gestionarea apelurilor de la clienții noștri;
- Răspuns profesionist și în timp util la întrebările și cererile clienților, atât la telefon, cât și în scris;
- Furnizarea de informații corecte și detaliate despre serviciile clinicii;
- Programarea pacienților la specialiști conform necesităților lor;
- Lucrul cu sarcini în CRM, actualizarea informațiilor și monitorizarea stării pacienților;
- Recontactarea periodică a pacienților pentru a le comunica diverse oferte și promoții;
- Prelucrarea solicitărilor de pe toate platformele și rețelele de socializare, repartizându-le în funcție de caz;
- Asigurarea unei interacțiuni de înaltă calitate cu clienții;
- Menținerea registrelor de apeluri și urmărirea tuturor interacțiunilor cu clienții.
- Procesul de depunere a candidaturii:
Vă mulțumim pentru interes! Doar persoanele selectate vor fi contactate.
Adresa: mun. Chișinău, str. Vlaicu Pârcălab 38/1
Salariul 10.000 + bonusuri de performanță.
Адрес:
Кишинев
Дата актуализации:
20 марта 2025
Телефон:
+373 68339866
Копировать
E-mail:
monblancclinic@gmail.com
Копировать
Веб-сайт компании:
https://monblanc.md/
https://monblanc.md/
Ваше резюме успешно отправлено! 🥳
Зарегистрируйтесь сейчас, чтобы отслеживать статус вашего резюме!
Доставлено
и
Просмотрено