Manager Șef Cafenele
4 ноября 2025
La Global Store credem că adevărata valoare sunt Oamenii. 
De asemeni, credem că succesul vine din cooperare, inovație și dorința de a crește împreună. Oferim un mediu unde ideile sunt ascultate, inițiativele - apreciate, iar dezvoltarea personală și profesională este o prioritate. 
Ești deschis să transformi provocările în oportunități? Te așteptăm cu drag în echipa noastră! 
Manager Șef Cafenele
Suntem în căutare unui Manager Șef Cafenele - un profesionist cu experiență în administrare HORECA.
Atribuții și responsabilități:
1. Management operațional
- Coordonează activitatea curentă a cafenelelor din rețea (în prezent 3 la nr);
 - Asigură implementarea și respectarea standardelor operaționale și de calitate (servicii, igienă, siguranță alimentară);
 - Monitorizează indicatorii de performanță (vânzări, costuri, marjă, pierderi) și implementează măsuri de optimizare;
 - Organizează aprovizionarea și relația cu furnizorii de materii prime și echipamente.
 
2. Managementul echipei
- Coordonează managerii de locație și echipele operative din cafenele.
 - Participă activ la recrutarea, integrarea și instruirea personalului din subordine;
 - Evaluează performanța echipelor și implementează programe de motivare și retenție.
 - Asigură menținerea unei culturi organizaționale bazate pe profesionalism și orientare către Client.
 
3. Experiență Clienți și Marketing
- Menține un standard înalt al serviciilor și asigură o experiență excepțională pentru Clienți;
 - Monitorizează constant satisfacția Clienților și gestionează reclamațiile acestora;
 - Colaborează cu dep. Marketing în vederea dezvoltării strategii și campaniilor de promovare.
 
4. Administrativ și financiar
- Gestionează bugetele cafenele și aprobă planurile de cheltuieli;
 - Analizează periodic rapoartele financiare și propune măsuri de creștere a profitabilității;
 - Asigură respectarea tuturor normelor legale și procedurilor interne din domeniul alimentar.
 
Profilul căutat:
- Studii în managementului, alimentației publice sau similar.
 - Experiență de minimum 3–5 ani în coordonarea unei rețele HoReCa (preferabil coffe points);
 - Cunoștințe forte despre standardele de igienă, siguranță alimentară și legislație HoReCa;
 - Abilități excelente de leadership și influență,
 - Competențe manageriale de planificare, delegare și control;
 - Competențe sociale și de comunicare;
 - Gândire strategică și înțelegerea business-ului
 - Problem solving și capacitatea de a lua decizii
 - Orientare către client și focusare pe rezultate;
 - Abilități digitale: MS Office, CRM sau ERP;
 - Inițiativă și proactivitate;
 - Responsabilitate și perseverență în muncă;
 - Openminded și dorința de învățare continuă;
 - EQ, empatie și capacitatea de ascultare activă;
 
Ce oferim:
- O Echipă deschisă și absolut pasionată de misiunea Global Store;
 - O Cultură Corporativă Ecologică bazată pe reciprocitate și comunicare eficientă;
 - Carier-track și posibilitatea de a te manifesta într-o companie prosperă;
 - Oportunitatea de a influența direct strategia și succesul companiei;
 - Remunerare pe măsură + bonusări de performanță;
 - Mentorat și susținere din partea superiorului în procesul tău de integrare;
 - Automobil de serviciu;
 - Tickete de prânz în valoare de 60 lei/zi;
 - Card de reducere 15% la produsele Global Store;
 - Program de muncă Luni-Vineri 8 ore.
 
Aplică acum și hai să ne cunoaștem !
Expediază-ne CV-ul la cv_hr@grossell.com cu menționarea poziției dorite.
„Să creezi o echipă e un început, să muncești împreună e progres, să rămâi împreună e succes.” (Henry Ford)
E-mail: cv_hr@grossell.com
+ (373) 79 01 55 90
Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            
            Ещё вакансии компании
Другие вакансии компании